Pages

Cuba Mendalami Islam kerana

Assalamualaikum................ salam sejahtera.... ngeee waaa rasa nak menitis air mata baca tajuk entry miss labah..(sob sob pekop muka ke bantai..)

semenjak kenal ngan incik suami ni Alhamdulillah Miss Melon yang dulu dah berubaH menjadi Miss labah... eh bukan2..... dari x berapa nak baik kepada yang baik.............. untung  Allah kenalkan Miss labah dengan encik suami yang alim tapi bukan ulamak lagi..(mcm kejam ja ayat)..

dari dulu mulut cam tetttttttttttttttttt dah belajar sebut perkara baik... dr biar  bulu penyapu terdedah..sekarang dah tutup...dari bulu penyapu kena ayaq karat sekarang dah warna hitam..
(tapi curi2 pakai daun inai..dengan alasan buat tonik subur rambut.kiki)...
dari pakai baju nampak lemak degil sekarang dh longgar... huhuhu.. mcm hina gila kehidupan dulu2....
sebab tu lah miss labah agak marah jugakla bg sesiapa yang menghina org yang kadang2 agak sosial... sebab setiap kehidupan manusia Allah yang atur perjalanan hidup .... mungkin saat hidayah belom sampai..iman kadang2 lemah... jika setiap kesalahan yang dilakukan tetapi terdetik dalam hatinya bersalah terhadap PENCIPTA.. InsyaAllah suatu hari mungkin dia lebih tinngi ilmu agamanya dan menjadi mukmin sejati..MashaAllah sapa yang tau ingat tu..kita tak tau even berpangkat TOK BOMOH....
tapi kalo hat umoq pencen dok lagu tu jugak..ALlahua'lam lah miss labah nak komen....  Buka nak tunjuk baik tau...nak kongsi pengalaman diri.....


malas nak tulis banyakk nati cakap berangan jadi ustazah plak..kiki... kalo berubah biarlah kita dengan Allah kita ikhlas bukan cari publisiti tak gitu Cik Abby Abadi(eh ada kena mengena ke..?)

hope sape yang view blog ni jom tengok video ni..sekurang2 membuka minda kita..tengok la tengok la syoq macam maharajalawak mega tau....(ala.......... link ade kat PC umah) ok nanti2

renung ayat ni dulu :
Dan sebagai manusia, kita tidak akan terlepas dari melakukan kesilapan. Tetapi kesilapan bukanlah bermakna yang kita sudah tersilap buat selama-lamanya. Daripada kesilapan itulah kita boleh mencari balik jalan kembali supaya kita terus berjaya. Berjaya memperolehi hidayah yang dicari-cari. Hidayah Allah SWT ini, hanya Allah sahaja yang tahu siapa yang dikehendaki-Nya.


2 comments:

OFFICIALLY FAEZA LATIF BLOGSPOT