Pages

Meroyan Pagi SELASA

salam pagi selasa u all.............. hehhhhhhhhh pagi2 miss labah meroyan even belom bersalin kan....

mana daknya..dah la keluaq mai keja agak keterlaluan la lewat kan.... dengan DEMAM kura2 lagi....
sampai ja dekat tugu peringatan....(panduan jam besar di jalan)...7.05pagi..slalunya kalo tayar keta mencecah kat situ paling lewat 7.03pagi...  DRIVE dlm keadaan penuh kusyuk lagi...

sampai kat traffic light.. as usual sabar menanti.. then sedang "QHALEq" tengok kereta orang..mcm teperasan trafic light dah bertukar kuning dan merah.... maka otak pon dah start calculate.... betol ka apa aku nampak.... ke aku berangan tahap kuat tadi... mata aku ada masalah ke????????????/  atau aku dah buta warna hijau

maka dengan itu...aku statik kan mata aku hanya pada trafik lite tanpa curang...... erghhhhhhhhhhhhh HIJAU then KUNING.. lastly MERAH.... waaa kenapa x jalan...... makan berita rtm pon tamat.. tu pertunjuk lagi satu.... untuk jam aku... aku dah gelabah sebab lambat..lalunya berita tamat dekat nak smpai ofis..ni belom 2 marhala dah habis..


hah.. dengan penuh tidah kesabaran..aku memBODOHkan diri... belok ke highway yg mmg aku tau kena U-TURN n makan lagi banyak masa... pastu nampak ade polis trafik ..ingat xcident ke ape... jalan depan lagi... beberapa kereta dengan pasang hazard ..lampu polis lagi... meluncur laju...owhhh NI PUNCA DIA...
WEI AKU PON ORG KENAMAAN(ada nama:miss labah) JUGAK..TAK YAH LA NAK SPECIAL SANGAT... NAK KAWAL TRAFIK BAGAI..NAK BAWAK LAJU2 KELUAR LA 1 PAGI...jalan pon x sesak......

x pasai aku kena tranform  baby comel aku
MENJADI.....................................................................
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
apamacammm..........................


KALO KENA SAMAN LAGI.... xyah nak speed trap sy guna kamera PDRM k......sy akan upah photographer amek gambar kreta... sy ni....

No comments:

Post a Comment

OFFICIALLY FAEZA LATIF BLOGSPOT